2777
2789
عنوان

کراشم ✾

188 بازدید | 11 پست

بچه ها پسر عمم نگاه عجیب و مهربونی های عجیبی نسبت به من داشت بهش گفتم روش کراش دارم، اون گفت من ندارم پری روز که دیدمش مهربونتر شده بود و تو حرف هامون طرف من رو میگرفت راستش گیج شدم 😡نگاه عمیقی تو چشمام میکنه که پر از احساسه 

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب وقتی طرف گفته نه دیگه دنبال چی هستی؟

یه عده کلا اخلاقشون اونجوریه

یعنی میگی چون گفته نه باید مثل دشمنش باهات رفتار کنه که چرا بهش ابراز علاقه کردی؟

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
خب وقتی طرف گفته نه دیگه دنبال چی هستی؟یه عده کلا اخلاقشون اونجوریهیعنی میگی چون گفته نه باید مثل دش ...

دریته ها اما چرا باید از بقیه ی دخترا بیشتر بهم اهمیت بده دختر های فامیل اکثراً هم سن من هستن و این غیر عادیه 

  

حالا من پسر خالم هر سری نیومد پیشم ازم میپرسید چند سالته و غیره و از بچگی باهم بزرگ شدیم منم بهش محل ندادم تا اینکه یک روز دوستم زنگ زد گفت پسر حالت زنگ زده بود از من میپرسید دوست پسر داری یا ن و آمارتو گفته بهش بدم من و پسر خالم خیلی باهم راحتیم من گوشی اونم بر میدارم اونم گوشی من و هرچی دلمون میخواد میگردیم و آنقدر شوخی میکنیم باهم که یه روز داشتیم دعوا میکردیم هولم داد از پله ها افتادم پایین منم لباسشو گرفتم که خودشم افتاد😂😂 ما اسم همدیگه رو داداش و آبجی صدا می‌زنیم اینارو گفتم که نمیشه به چشمای خودتم تو این دوروزه زمونه اعتماد کنی این که اینجوری بود به دوستم پیام داده چه برسه به اونایی که سلام و علیک بازور باهم میکنن

دریته ها اما چرا باید از بقیه ی دخترا بیشتر بهم اهمیت بده دختر های فامیل اکثراً هم سن من هستن و این ...

شایدم داره ترحم میکنه به نظر من بی محلی کن بره پی کارش

پسری که بخوادت همون اول با کله قبول میکنه اگه گفت نه بدون هیچ جوره نمیخواد

از الان خودتو با کاراش گول نزن من تجربه دارم منم یه نفرو داشتم اینجوری بود بهم اهمیت میداد محبت میکرد جوری بود که اطرافیان قشنگ متوجه شده بودن منم تو ذهنم داشتم مراسم عروسی باهاش تدارک میدیدم یهو خبر نامزدیشو دادن رفتم تو شوک

پس بهتره به کاراش توجه نکنی خواهرانه میگم

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مردم ازاری

terme_s | 1 دقیقه پیش

درد غم

lu_ul_ne | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز