2777
2789
عنوان

حس 6

| مشاهده متن کامل بحث + 1821 بازدید | 313 پست
فاصله بینتون نیوفتاده؟ تا ناراحتی چیزی؟ حس کردم از چیزی ناراحت باشه ، حسی بینتون هست ممکنه کسیه ک بش ...

فردا میاد ببینمش؟

خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلیلی که منو نمیبخشه الان چیه؟

احساساتش درگیر شده میخواد ب خودش زمان بده کمی ناراحتی ته دلشه ولی سعی داره بزرگترش نکنه

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

حس علی بهم چیه؟


خدایا من و او را بی هم مبین و بی هم مخواه =)))گوردوم وورولدوم))از هرکسی که این امضا رو میخونه یه خواهش دارم>>>>>>میشه به خدا بگی صلاحشو بزار تو آرزو هاش این دختر از بس سختی کشید و نرسید و همه گفتن صلاحته خسته اس .....
میش بگی محسن در چ حاله ونازاحت از موقعیت زندگیش یانه؟


برای این زیاد چیزی حس نکردم  بنظرمیرسه یسری مشکلات رخ میده ولی پذیرشش کمی بالاس

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ویژگیهای منو میتونی بگی


انعطاف خوبی داری ، کنجکاوی معمولا ، فکرت گاها مشغول میشه یا تو یه دنیای دیگه ای هستی ، قلب مهربونیم داری ، ممکنه گاهیم تنبلی کنی

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز