2777
2789
عنوان

حس 6

| مشاهده متن کامل بحث + 1821 بازدید | 313 پست
فاصله بینتون نیوفتاده؟ تا ناراحتی چیزی؟ حس کردم از چیزی ناراحت باشه ، حسی بینتون هست ممکنه کسیه ک بش ...

فردا میاد ببینمش؟

خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دلیلی که منو نمیبخشه الان چیه؟

احساساتش درگیر شده میخواد ب خودش زمان بده کمی ناراحتی ته دلشه ولی سعی داره بزرگترش نکنه

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

حس علی بهم چیه؟


خدایا من و او را بی هم مبین و بی هم مخواه =)))گوردوم وورولدوم))از هرکسی که این امضا رو میخونه یه خواهش دارم>>>>>>میشه به خدا بگی صلاحشو بزار تو آرزو هاش این دختر از بس سختی کشید و نرسید و همه گفتن صلاحته خسته اس .....
میش بگی محسن در چ حاله ونازاحت از موقعیت زندگیش یانه؟


برای این زیاد چیزی حس نکردم  بنظرمیرسه یسری مشکلات رخ میده ولی پذیرشش کمی بالاس

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ویژگیهای منو میتونی بگی


انعطاف خوبی داری ، کنجکاوی معمولا ، فکرت گاها مشغول میشه یا تو یه دنیای دیگه ای هستی ، قلب مهربونیم داری ، ممکنه گاهیم تنبلی کنی

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز