2777
2789
عنوان

حس 6

| مشاهده متن کامل بحث + 598 بازدید | 88 پست
بله به بلندی میرسی از شما چه  حس خوبی گرفتم  همینطوری تلاشتو بکن به خواسته هات میرسی زودت ...

میشه بگی باغمون امسال چه ماهی فروش میره؟امسال بچه دوم 

باردار میشم؟شوهرم راضی میشه

هرکس امضامو میبینه یه صلوات واسه ی حضرت ام البنین بفرسته.. ودعام کنه امسال حضرت ام البنین حاجتم رو بده .😭 یا حضرت ام البنین😭 اسمم ستاره.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا درسته ولی برا عزیزام فقط احساساتی هستم ابجی من ترکش کردم چون خیلی اذیتم میکرد و حس ناکافی بود ...

ب احتمال برگشتش ۵۰ ۵۰ میخواد خودش ولی چیزی جلوش رو گرفته نمیدونم چیه یه مانعی هس 

جدا از حسم اگه میگی احساس خوبی بهت نمیداد سعی کن منطقی تصمیم بگیری اینجورادما عوض میشن بازم اسیب میزنن 

حسم خوبه اره 

مرسی گلم

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ن نبودش اصلا حس میکنی انرژی منفی داره؟ذات خراب؟یا؟

داره احتمالا نااگاهه یا توجهی نداره 

ذات که نه یسری ویژگیها که اگر کنار بذاره بهتره

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ب احتمال برگشتش ۵۰ ۵۰ میخواد خودش ولی چیزی جلوش رو گرفته نمیدونم چیه یه مانعی هس  جدا از حسم ا ...

مرسی گل

خودم ترکش کردم ابجی

بخدا حس بد بهم میداد اصن 

فقط حرفه

چیزی مانعش هست بنظرت ی ادم دیگه مانعشه؟

یا بحث مشکلاتشع!


ممنون ازت❤️😘

ببخش زیاد سوال پرسیدم

در مورد منم بگین لطفا  کی ازدواج میکنم شغلش چیه

ینفر اطرافت هست اشنایی داشتین یا میشین 

علاقه داره خبر نداری

مهربون و کمی احساساتیه عجول یجورده توپر و یخورده کمی تپل 

توی گفتن شغل خیلی دقیق نیستم .بیشتر با مردم ارتباط زیادی داره احتمال فروشنده بودنش هس

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ب ازدواج میرسه یانه

دست خودته این میتونه برسه .حس میکنم یه حالت بیحسی یا ناراحتی از چیزی داری نمیدونم از چیه 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ازدواج داریم باهم ،اگر اره .پشیمون نمیشم از انتخابم،خوشبخت میشم در کنارش؟

اره هواتو داره .مراقب بحثو اینا باش فقط احتمال سوتفاهما هس بینتون

ازدواجم گفتم  

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

اینکه گفتی مراقبت کنم براچیه یعنی ممکنه چه مشکلی پیش بیاد؟🥺

نه نگران نباش فقط حس کردم زیاد از خودت کار بکشی یا فشار بیاری که خب این خوب نیس

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز