2777
2789
لزی شاید

نه بابا کلا از دو جنس بدم میاد🤣

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی‌ بگم‌ شاید‌ دلیلی‌ داره‌.بگو‌ ماهم‌ استفاده‌ کنیم

دلیل که نداره و خب ناخودآگاه احساس تنفر میکنم چون خب مردایی رو که میبینم یا خیانت میکنن یا دوتا زن میگیرن برای همین بدم میاد ازشون

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
اینها‌ که‌ تعارفه‌.احتمالا‌ ازجنس‌مخالف‌ نامردی‌ دیدی

نه نامردی هم ندیدم و میگم که مردایی رو میبینم که خیانت میکنن اینا کلا احساس بدی پیدا میکنم 

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
دلیل که نداره و خب ناخودآگاه احساس تنفر میکنم چون خب مردایی رو که میبینم یا خیانت میکنن یا دوتا زن م ...

خوب‌ عزیزم‌ همه‌ مردها‌ که‌ بدنیستن‌.دیدگاهتو‌ عوض‌کن‌.نمیشه‌ که‌ همیشه‌ مجردبمونی

خوب‌ عزیزم‌ همه‌ مردها‌ که‌ بدنیستن‌.دیدگاهتو‌ عوض‌کن‌.نمیشه‌ که‌ همیشه‌ مجردبمونی

نگاه تا میام دیدگاهم عوض کنم یه چیزی از مردا میشنوم یا میبینم با کنسل میشه 

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
یعنی‌ قراره‌ ازدواج‌ کنید‌.فعلا‌ دوستیت

بله درسته فعلا دوستیم و قراره خدا بخاد ازدواح کنیم

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم ، ‌‌‌‌‌کسی رو که قصد ماندن ندارد ، باید راهی کرد . 🥺💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رنگ ماشین

هنا_hana_1234 | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز