2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خودم به شخصه متنفرم کلا از شوهر کردن حالا چه زود چه دیر خونه پدر چشه مگه؟

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
قمار‌ باز‌ تا‌ نگه‌ به‌ اونجام‌ دلش‌ اروم‌ نمیشه    

متوجه نشدم؟

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
این‌ یعنی‌ میخوای‌ زودم‌ میخوای

اصلا به شدت از جنس مذکر متنفرم

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
یعنی‌ میخوای‌ روت‌ نمیشه

نه اصلا خداییش خیلی بدم میاد از هرچی پسره مرده

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز