2789
من شوهرم هی بهم می‌خندید آخه غذاهام رو هم تند میکردم گاهی،طوری که از دماغمون آبریزش میگرفت چرا نمیذ ...

اخه نگرانه این روزا به شدت سر پا بودمو اصلا مراقب نکردم مادرشوهرم فوت شد دیگه خودت میدونم مجلس ختم چقد دوندگیو برو بیا داره 

برا همین میترسه میگه تو انقد سرپایی تندی هم بخوری یه وقت بلایی سر بچه نیاد دوشب پیشم غذا تند بود اینو میگف میگه بعد مامانم دلخوشیمه مراقبش باش

خدایا کمکم کن 😔
اخه نگرانه این روزا به شدت سر پا بودمو اصلا مراقب نکردم مادرشوهرم فوت شد دیگه خودت میدونم مجلس ختم چ ...

پس نخور عزیزم 

راست میگه،  اگه میتونی یخورده به دیزیت مواد اضافه کن اگرهم نه برا خودت غذای جدا بذار 

دیزی خودش خیلی گرمه دیگه فلفل بدترش میکنه

برا مادر شوهرت تسلیت میگم 

ان شاءالله هر چی خاک اون مرحومه بقای عمر شما باشه


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

و منی که دیزی بلد نیستم اگه حالش داشتی دستورشو بدام بزار تشکر

کاری نداره که گلم

بعضیا اول پیاز و گوشت رو با حبوبات تفت میدن بعد ادویه و اب  و گوجه سیب زمینی رو اضاف میکنن ولی من نه حبوبات خیس خورده و گوشت گوسفندی و پیاز نگینی شده رو با ادویه ها میزارم تو قابلمه ادویه شامل هفت قلم زردچوبه جوز هندی ۲تا دونه هل پودر سیر یا یخبه سیر یکم زعفران دم کرده که من نزدم چون باردارم ولی قبل این کارو میکردم چوب دارچین و یدونه لیمو امانی رو اضافه میکنی رو مواد لیمو رو سوراخ سوراخ کن بزار بعد درش بیار تلخی نگیره

بعد قابلمت رو پر اب میکنی اول صب که بزار تا ۱۱ یکم غلیظ شده و مواد تقریبا پخته بعدشم سیب زمنی قاچ شده با گوحه رو میزاری باز ۱ساعت الی ۲ساعت با شلعه کم میزاری بپزه که غلیظ بشه 

ناهار ما امادس

خدایا کمکم کن 😔
و منی که دیزی بلد نیستم اگه حالش داشتی دستورشو بدام بزار تشکر

نخود ولوبیا سفید  خیس کرده باگوشت که چربی داره یاکمی دنبه باپیاز ریز شده زردچوبه فلفل سیاه وقرمز می زارن بااب بعد میزارن جوش بیاد جوش امد شعاه کم می کنی تابپزه جابیفته نیم ساعت اخرم لیموعمانی بارب اضاف می کنی بانمک بعضی اپوره گوجه فرنگی می ریزن البته شاهرود این مدلی

مشکلی نداره که 

من برا پسرم علاقه عجیبی ماه های اول به فلفل داشتم 

از سرکار می رفتم خونه باید یه پیاله ماست پر فلفل با نون های خشک بازاری می خوردم بعد ناهار 

اصلا مشکلی نیست من تا حالا نشنیدم فلفل بد باشه 

زیاد خوردنش ماه های |آخر میگن شاید باعث زردی بشه 

یکبار که اشکال نداره

خدایا بخاطر داشتن دوتا وروجک شیرین ازت ممنونم 
اصلا خوشمزگیش. به فلفلشه وگرنه میشه غذای بیمار

از غذای تند متنفرم تا حالا هم با فلفل ندیدم ابگوشتو 

نمک و زردچوبه و رب هس دیگ فلفل چرا  

اگه جوابتو ندادم بدون در حد هم کلام شدن هم نبودی...همجنسگراها ریپ نزنید و تو تاپیکم نیاید ممنون
کاری نداره که گلم بعضیا اول پیاز و گوشت رو با حبوبات تفت میدن بعد ادویه و اب  و گوجه سیب زمینی ...

یه دنیا تشکر عزیزم

ان شاءالله که به سلامتی نی نیت رو در اغوش بگیری🍃

عاشقتونم بچه های گلم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز