زیباجانم۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/10 تعداد پست: 170 عنوان دیزی 373 بازدید | 26 پست واسه ناهار دیزی گذاشتم حس کردم یکم فلفل زیاد زدم باردار هستم چیکار کنم خدایا کمکم کن 😔 1402/12/08 | 07:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زیباجانم۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/10 تعداد پست: 170 اب جوش اضاف کن مطمئنی تاثیر داره خدایا کمکم کن 😔
زیباجانم۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/10 تعداد پست: 170 منی که تو بارداری عاشق سس فلفل بودم منم دوس دارم ولی شوهرم نمیزاره که بخورم خدایا کمکم کن 😔
زیباجانم۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/10 تعداد پست: 170 اره دیگه فلفل کمتر حس میشه خب من اب میزارم تا زمانی که غلیظ بشه نمیتونم که پر ابش کنم بد مزه میشه خدایا کمکم کن 😔
تیبره عضویت: 1401/05/06 تعداد پست: 12530 منم دوس دارم ولی شوهرم نمیزاره که بخورم من شوهرم هی بهم میخندید آخه غذاهام رو هم تند میکردم گاهی،طوری که دماغمون آبریزش میگرفتچرا نمیذاره حالا با یه دفعه که چیزی نمیشه
زیباجانم۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/05/10 تعداد پست: 170 اگه بارداری نخور دعا کن فلفلش اونقدارا زیاد نباشه گیج بودم زودی بار گذاشتم اومدم رو تخت خدایا کمکم کن 😔
نتخها عضویت: 1400/07/01 تعداد پست: 5563 و منی که دیزی بلد نیستماگه حالش داشتی دستورشو بدام بزارتشکر عاشقتونم بچه های گلم
دلقک_سیرک_افسرده_ها عضویت: 1402/11/21 تعداد پست: 1180 خب من اب میزارم تا زمانی که غلیظ بشه نمیتونم که پر ابش کنم بد مزه میشه غذای خودتو جدا اب بریز. اکانت دست چهار نفره دائم التعلیقی بدبخته که با سیمکارت مادرِ مادر بزرگ دوستشون وارد سایت شدن😇 پس بابت بی ربط بودن تایپ ها گیر ندید