shapara مدیر استارتر عضویت: 1400/12/05 تعداد پست: 2003 عنوان زخم رحم 79 بازدید | 0 پست دوستان توروخدا هرکی تجربه داره بیاد حالم خیلی بده دکتر گفته کولپوسکوپی انجام بدم کی انجام داده یهنی نتیجش بده وای بخدا دستام میلرزه تایپ می کنم قوی باش.خداعاشق بچه پرروهاس😊 1402/10/27 | 20:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب