برای پیدا کردن یک پروفایل ساده، ساعت ها و روز ها وقت میذاریم، به عکاسی میریم، عکس ها رو ادیت می کنیم، از عکس های اماده کمک می گیریم و کلی کار دیگه، چرا؟ چون عکس پروفایل قراره ما رو نشون مخاطبان و کاربرانی بده که ما رو دنبال می کنند. تمامِ هویت ما نه ولی هویت نمایشی ما در گرو همین پروفایل های مجازی ما است.
و این نمایش هویت برای برند ها و شرکت های تجاری قطعا از اهمیت بالاتری هم برخورداره. پس استفاده کردن از عکس لوگو های تکراری یا لوگوهایی که با یک سری نمادها و اشکال آماده و بدون هدف، طراحی شده باشند، خیلی حرفه ای نیست و نمی تونه شما رو از رقیبای بازارتون متمایز کنه.
عکسی رو برای پروفایل برندتون باید انتخاب کنید که خاص و منحصر به فرد باشه. و چنین عکسی هم قطعا نیاز به طراحی و فکر داره و کار نیم ساعت و ابزار آماده نیست. دلایل منطقی برای انجام این کار هستند. اما بیاید پایین این مطلب، از تجربه طراحی لوگو هایی که داشتین بگین. با چیا و کیا کار کردین؟ راضی بودین یا نه و در کل راجبش صحبت کنیم.