2777
2789
عنوان

کنکور

1428 بازدید | 59 پست

چن ساله پشت کنکورم بشدت عصبی و افسرده شدم بین مهاجرت تحصیلی و پشت کنکور موندن گیر کردم نمیدونم چکنم😐البته ک ترجیح میدم بمیرم با این خانواده ای ک دارم ولی خب مجبورم

آه له له له آه له لاس

کنکوری بودن از سخت ترین کارای این دنیاس واقعا

آزادی یعنی اینکه حق داشته باشی دروغ نگویی...!                                           بهشت آنجاست که آزاری نباشد کسی را با کسی کاری نباشد🌸🌱    

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رشتت چیه من پشت کنکور نموندم انتخاب رشته کردم اگر خدا بخواد ریاضی و کاربرد میارم ولی اونی که میخواستم نیست 😭

تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی

رشتت چیه من پشت کنکور نموندم انتخاب رشته کردم اگر خدا بخواد ریاضی و کاربرد میارم ولی اونی که میخواست ...

انسانی بودم گل:)))خوبم آوردم ولی نشد ک بشه.موفق باشی 

آه له له له آه له لاس

منظورم اینه خارج از کشور  یه رشته خوب بخونم

اون خیلی خرجشه ها.ما یکی از فامیلا رفته بود پزشکی بخونه سال 98 و برگشت.مگه اینکه  پدرت وضعش در حدی خوب باشه بتونه راحت ماهی 50 میلیون ساپورتت کنه حداقل

ترازم خوب بود ولی بازم چیزی ک خاستم نشد...

نمیدونم چی بگم اما اگه خودم بودم (نظر شخصیه خودم)

یه بارم میخوندم میدونم خیلی سخته درس خوندن سخت ترین کار دنیاس ولی خب سعی می کردم دوباره شروع کنم ولی اشتباهات گذشتم و تکرار نکنم 

منم سال اولمه پشتم

● اکانت برای دختر توت فرنگی معروف نیس (کاربرای قدیمی میشناسنش) ● کاربری ماله خواهرم بوده واگذار کرده به من گاها خودش تاپیکم میزنه (منو باهاش اشتباه نگیرید) ●
انسانی بودم گل:)))خوبم آوردم ولی نشد ک بشه.موفق باشی 

همچنین خیلی سخته پشت کنکوری 

تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بچها لطفااا

liiiiliii | 8 ثانیه پیش

چیشدی❓

mim_min | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز