چن ساله پشت کنکورم بشدت عصبی و افسرده شدم بین مهاجرت تحصیلی و پشت کنکور موندن گیر کردم نمیدونم چکنم😐البته ک ترجیح میدم بمیرم با این خانواده ای ک دارم ولی خب مجبورم
● اکانت برای دختر توت فرنگی معروف نیس (کاربرای قدیمی میشناسنش) ● کاربری ماله خواهرم بوده واگذار کرده به من گاها خودش تاپیکم میزنه (منو باهاش اشتباه نگیرید) ●
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
رشتت چیه من پشت کنکور نموندم انتخاب رشته کردم اگر خدا بخواد ریاضی و کاربرد میارم ولی اونی که میخواستم نیست 😭
تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی
یه بارم میخوندم میدونم خیلی سخته درس خوندن سخت ترین کار دنیاس ولی خب سعی می کردم دوباره شروع کنم ولی اشتباهات گذشتم و تکرار نکنم
منم سال اولمه پشتم
● اکانت برای دختر توت فرنگی معروف نیس (کاربرای قدیمی میشناسنش) ● کاربری ماله خواهرم بوده واگذار کرده به من گاها خودش تاپیکم میزنه (منو باهاش اشتباه نگیرید) ●
انسانی بودم گل:)))خوبم آوردم ولی نشد ک بشه.موفق باشی
همچنین خیلی سخته پشت کنکوری
تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی