2777
2789
عنوان

درد

128 بازدید | 20 پست

تو زندگیم اونقد سختی های مختلف کشیدم ک از دین و ایمان نماز و روزه زده شدم حتی خدارو هم ینی دارم ب بودنش شک میکنم

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زندگی همینه سختی داره ولی با بودن همینا شاید معنا دارش میکنه

کدوم معنا چرا این معنا فقط برا مته چشام کور شد بس امشب از دلشکستگی گریه کردم هیچکیو ندارم دست نوازش بکشه رو سرم خیلی خسته ام

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 
از اتفاق های بدتری که قرار بود بیوفته و نیفتاد اطلاع دارید؟

از اینکه مادری نداشته باشی و تنها کسی ک داری شوهرت باشه ک اونهم بخاد جداشه و بهت نامردی و خیانت کنه دیگه چی می مونه از ادم

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 
کدوم معنا چرا این معنا فقط برا مته چشام کور شد بس امشب از دلشکستگی گریه کردم هیچکیو ندارم دست نوازش ...

قسم خوردن نداره ولی منم حالم خوب نیست منم زیر بارش له شدم ولی باز به این نتیجه رسیدم که باید بسپاری به اون بالایی و اینکه زندگی رو سخت نگیری

خدا خیلی دوستتون داره😍

نه دیگه من خدارو نمیشناسم من دلم از خدا هم شکسته  خدا رو دیگه حس نمیکنم قبلن عاشقش بودم ولی دیگه نه 

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حوا

محیاومن | 6 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز