2777
2789
عنوان

درد

128 بازدید | 20 پست

تو زندگیم اونقد سختی های مختلف کشیدم ک از دین و ایمان نماز و روزه زده شدم حتی خدارو هم ینی دارم ب بودنش شک میکنم

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زندگی همینه سختی داره ولی با بودن همینا شاید معنا دارش میکنه

کدوم معنا چرا این معنا فقط برا مته چشام کور شد بس امشب از دلشکستگی گریه کردم هیچکیو ندارم دست نوازش بکشه رو سرم خیلی خسته ام

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 
از اتفاق های بدتری که قرار بود بیوفته و نیفتاد اطلاع دارید؟

از اینکه مادری نداشته باشی و تنها کسی ک داری شوهرت باشه ک اونهم بخاد جداشه و بهت نامردی و خیانت کنه دیگه چی می مونه از ادم

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 
کدوم معنا چرا این معنا فقط برا مته چشام کور شد بس امشب از دلشکستگی گریه کردم هیچکیو ندارم دست نوازش ...

قسم خوردن نداره ولی منم حالم خوب نیست منم زیر بارش له شدم ولی باز به این نتیجه رسیدم که باید بسپاری به اون بالایی و اینکه زندگی رو سخت نگیری

خدا خیلی دوستتون داره😍

نه دیگه من خدارو نمیشناسم من دلم از خدا هم شکسته  خدا رو دیگه حس نمیکنم قبلن عاشقش بودم ولی دیگه نه 

ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حوا

محیاومن | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز