چه جالب جفتمون گیر دو تا آدم بی احساس سنگ افتادیم
حالبه ما ۲ سال با هم بودیم من فک میکردم پسر با جنمیه با عرضس مستقله حالا چی؟ رفته شهرشون جا زده پا پس کشیده من اونوقت همیشه پشتش بودم همراهش بودم
میگف خیلی خوشبختم که یه دختر خوب و همراه تو سختیام کنارمه خیلی خوشحالم دارمت
حالا حتی جواب تلفنام نمیده باهام حرف نمیزنه همونی که همش میمرد برام
ولی خب من مثل شما نیستم نمیمیرم از نبودنش وابستش نیستم حالم خوبه ولی دلتنگ میشم گاهی
من حتی رو قطره چشمش حساس بودم به موقع بزنه اونوقت چشماتون سیاهی میره عین خیالش نیست؟
چجور یه دختر دلی داره که اینجور ببینه تو رو و ولت کنه
تنها جوابش اینه دوستت نداره آقا نمیخوادت بفهم
خواستی درد دل کنی بکن من هستم میشنوم خودمم همدرم