2777
2789
عنوان

جدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 3656 بازدید | 472 پست
خودمو خیلی کوچیک کردم از خونه انداختنم بیرون با اینکه یه شهر به والله از ما حساب میبره و واقعا اسم و ...

میفهمم سخته قبول کنی نمیخوادت سخته ۶ سال علاقه 

حق داری گریه کنی وزن کم کنی ولی کسی که خوردت کرد و نخواستت رو بذار کنار 

اون باید تو رو بخواد نه خونه و زمین و اینا رو 

بخاطر عشقت برگرده 

پس فردا دم به دقیقه میگه طلاق تو هم بریز بپاش تا همه چیت بره اون وقت ولت کنه چیء

و جز او پناهی نخواهی یافت ... تاپیک صلوات،چله و ختم قرآن شرکت میکنم تو تاپیک خودم پیام بذارید دعا میکنم نتیجه دیدم ❤️ 
میفهمم سخته قبول کنی نمیخوادت سخته ۶ سال علاقه  حق داری گریه کنی وزن کم کنی ولی کسی که خوردت ک ...

خیلی سختمه خیلی بخداوندی خدا قسم حتی غذا نتونستم بخورم اینقدر گریه کردم و استرس دارم که صبح که بیدار میشم تا خود شب گریه و رعشه ذارم خدا جونمو بگیره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی سختمه خیلی بخداوندی خدا قسم حتی غذا نتونستم بخورم اینقدر گریه کردم و استرس دارم که صبح که بیدار ...

شما مشاور برو آقا 

این حجم از فشار غیر طبیعیه 

هر چقدم عاشق چرا به خودت آسیب میزنی

و جز او پناهی نخواهی یافت ... تاپیک صلوات،چله و ختم قرآن شرکت میکنم تو تاپیک خودم پیام بذارید دعا میکنم نتیجه دیدم ❤️ 
خب اینا تو هر رابطه ای هست میگی همه رو واسطه کردم هر کار کردم برنگشته  من براش متاسفم خب بهتو ...

یعنی مامانم زنگ زد بابام که شورا هس و آدم بزرگی حتی زنگ زد گریه کرد بقران قسم دلم پر میکشه یه بار بهم پیام بده چهارتا فحش یده کاش دعوا نمیکردم هیجوقت باهاش بحثمون میشد اونم لج میکرد شروع میکرد جیغ زدن منم بدتر میشدم ۲۵ اوم عقدمون بود همه چیزمون خریده بودیم همه کار کرده بودم حتی تالار گرفتم مامانم گریه کرد برادرتم بابام خودم التماس باباش خوانوادش اینقدر به خوانوادش گفتم گوه خوردم به پاتون میوفتم که نگو به باباش به همشون رفتم دم درشون پرتم کردن بیرون با اینکه بقران قسم آدم کمی تو شهرمون نیستم به جون مادرم 

شما مشاور برو آقا  این حجم از فشار غیر طبیعیه  هر چقدم عاشق چرا به خودت آسیب میزنی

هر مشاوری میرم نمیتونه کمکم کنه قرص آمپول هر چی فقط گریه میکنم و دارم دیوونه میشم یعنی نه خورد نه خوراک کل چشام سیاه شده الهی من فقط بمیرم همین 

آخی🥺اولاشم همینجوری بود،بی احساس بود،موقع دعوا حرف نمیزد؟

تو دوستیمون که بحث ازدواج نبود و پا پیش نمیزاشتم هر چی بحثمون میشد قهر نمیکرد تا پا پیش گذاشتم نامزد کردیم و اینا دیگه شروع کرد بحثامون رو صدا پر میکرد و اینکه موقع بحث از من فیلم میگرفت رفت به خوانوادش نشون میداد 

تو دوستیمون که بحث ازدواج نبود و پا پیش نمیزاشتم هر چی بحثمون میشد قهر نمیکرد تا پا پیش گذاشتم نامزد ...

یکی بهش یاد میداد دیگ،دوست صمیمی داره؟یکی داره راه اشتباهو بهش نشون میده،چرا نمیتونستی جلوی عصبانیتتو بگیری،حتما ازت ترسیده ،میترسه بلایی سرش بیاری موقع دعوا

INTP(منطق دان)

نمیدونم فقط دارم میمیرم همین 

چه جالب جفتمون گیر دو تا آدم بی احساس سنگ افتادیم

حالبه ما ۲ سال با هم بودیم من فک میکردم پسر با جنمیه با عرضس مستقله حالا چی؟ رفته شهرشون جا زده پا پس کشیده من اونوقت همیشه پشتش بودم همراهش بودم 

میگف خیلی خوشبختم که یه دختر خوب و همراه تو سختیام کنارمه خیلی خوشحالم دارمت 

حالا حتی جواب تلفنام نمیده باهام حرف نمیزنه همونی که همش میمرد برام 

ولی خب من مثل شما نیستم نمیمیرم از نبودنش وابستش نیستم حالم خوبه ولی دلتنگ میشم گاهی 

من حتی رو قطره چشمش حساس بودم به موقع بزنه اونوقت چشماتون سیاهی میره عین خیالش نیست؟ 

چجور یه دختر دلی داره که اینجور ببینه تو رو و ولت کنه 

تنها جوابش اینه دوستت نداره آقا نمیخوادت بفهم 

خواستی درد دل کنی بکن من هستم میشنوم خودمم همدرم

و جز او پناهی نخواهی یافت ... تاپیک صلوات،چله و ختم قرآن شرکت میکنم تو تاپیک خودم پیام بذارید دعا میکنم نتیجه دیدم ❤️ 
یکی بهش یاد میداد دیگ،دوست صمیمی داره؟یکی داره راه اشتباهو بهش نشون میده،چرا نمیتونستی جلوی عصبانیتت ...

من هیجوفت نزدمش خودش میگه زدیم فقط جلو دهنش گرفتن هیچی نگو اره خالش خالش و مامانش و مادربزرگش نشستن زیر پاش 

از چی بترسه ۶ ۷ ساله که با منه تو این مدت حتی یه کبودی رو بدنش و صورتش نبوده حتی کوچکترین زدنی نزدمش

من هیجوفت نزدمش خودش میگه زدیم فقط جلو دهنش گرفتن هیچی نگو اره خالش خالش و مامانش و مادربزرگش نشستن ...

حتما دوستت نداره😔

اگه دوستت داشت جلوشون وایمیستاد،چن سالشه ؟کم سنه که اونا حرف یادش میدن؟

INTP(منطق دان)

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز