خب اینا تو هر رابطه ای هست
میگی همه رو واسطه کردم هر کار کردم برنگشته
من براش متاسفم خب بهتون علاقه نداره واقعا
جرا نمیخواین قبول کنین؟
الان من خودم دو سال بود با یه آقایی تو رایطه بودم به تازگی داره جا میزنه حس میکنم رفتاراش عوض شدن و خانوادش فشار میارن بهش سنمونم کمه ولی خب من ۲۰ ام اون ۲۱
حاضرم بیاد با هم زندگی رو بسازیم با اینکه پولم نداره کار کنیم بسازیم همین حتی طلا و مراسمم برام مهم نیست اصلا کلا چشم و دل سیرم مهم برام جنم و علاقس و سلامت که انگار اشتباه میکردم و اون پسر با جنم و مردی نیست
این خانوم اگه ذره ای علاقه داشت بهت پای همه چیت میموند نه اینکه خوردت کنه نادیده ات بگیره ردت کنه
شما هم شخصیتت رو بیشتر از این له نکن خودتو برو دنیال کسی که قدرت بدونه ارزش علاقت بفهمه