این حرفت بلند بلند گریه کردم
آخه روزی ک زنش دادخواست طلاق داده بود زنگش زدم
بهش گفتم تو ک خیانتی ب زنت نکردی هر چ بوده مال قبل بوده
داشتم بهش میگفتم، برو ب زنت بگو ما هر چ بوده جلو خانوادهامون بوده اگه دست هم گرفتیم یا بغل کردیمم چند ثانیه یواشکی بوده، ما ک نه خلوت داشیم با هم، ک ی هو گفت کاش داشیم (اسممو صدا زد) کاش داشتیم.
(فکر کن زن حاملش ک 5 ماه ازدواج کرده خونه باباش بود ب خاطر فهمیدن رابطمون ب جا اینکه با خودش بگه کاش اصلا این چیزا نبود ک زندگیم بپاشه
با اطمینان و حسرت گفت کاش داشتیم...
حالم خیلی بده امشب.