2777
2789
عنوان

جدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 3656 بازدید | 472 پست
مورد بهتر که پره هووووووووو تا دلت میخواد دنیا گرده زمین پر مورده  ولی احساسمو چکار کنم عشقی ک ...

زمان بده به خودت

باید با خودت مهربان باشی

چیزی که گذشته ،گذشته

اگه لحظه ی حالتو فدای گذشته ات کنی امروزتم باختی

جدایی سخته ولی خب دنیا هیچگاه مطابق میل ما نیست

پیشنهاد می دم خودتو بهتر بشناسی و رو خودت کار کنی

زمان بده به خودت باید با خودت مهربان باشی چیزی که گذشته ،گذشته اگه لحظه ی حالتو فدای گذشته ات کنی ...

چقدر حرفاتونو درک کردم قشنگ،من الان تونستم طرفمو ببخشم واقعا حس خوبی دارم یک ماهه حس میکنم سبک شدم ،فقط یکم حرفای بقیه ازیتم میکرد ک زدم بلاکشون کردم،رفت و آمدهم نمیخام داشته باشم فقط بعضی وقتا ی حرص و ناراحتی زیاد میاد ب گلوم چنگ میزنه،ولی در کل از وقتی یکم بیخیال شدم نسبت ب اتفاقای بد اطرلفم یکم آرامش دارم

INTP(منطق دان)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن دوس دختراش استوری میکردن میدیدم ب روش میاوردم هیچی نمیگفت چن روز بعد باز تکرار میکرد

طلاق بگیر تو خودتم الکی الاف نکن 

 من تا الان هم داشتم منت میکشیدم هی اون فرار میکنه 

مورد بهتر که پره هووووووووو تا دلت میخواد دنیا گرده زمین پر مورده  ولی احساسمو چکار کنم عشقی ک ...

یکی از دخترا بهم گفت دیگ میخام از زندگی شوهرت برم ،واقعا هم پیامهایی ک ب شوهرم داده بود شات گرفت برام فرستاد گفته بود مزاحمم نشو تو زن داری

INTP(منطق دان)

کیو جروجر کنم؟؟کدوم یکی از دخترارو؟

شوهرت و دخترایی که باهاشن خدا شانس بده به شوهرت 

یکی مثل من منت زمیین و آسمون میکشم 

یکی مثل سپهر تو با هزار تا گند بازی که کرده زنش با جون و. دل میخوادش 

یکی از دخترا بهم گفت دیگ میخام از زندگی شوهرت برم ،واقعا هم پیامهایی ک ب شوهرم داده بود شات گرفت برا ...

آدم هرزه هرزن هر کارش کنی هرزن اما اگر زندگیتو دوست داری ول نکن چی بگم 

طلاق بگیر تو خودتم الکی الاف نکن   من تا الان هم داشتم منت میکشیدم هی اون فرار میکنه  ...

ن چرا طلاق ،اینا همینو میخان ،خونه رو بابام ساخته ،بچم بره زیر دست نامادری؟میمونم تنهایی با بچم حال میکنم،۱۰،۱۲ سال دیگ یکم پخته تر بشم با تجربه بشم واسه خودم جدا زندگی میکنم بچمم بززگ شده،با شوهرمم کاری ندارم انقد کثافط کاری کنه خودشو مریض کنه،فقط هم خونه باشیم

INTP(منطق دان)

شوهرت و دخترایی که باهاشن خدا شانس بده به شوهرت  یکی مثل من منت زمیین و آسمون میکشم  یکی ...

الان ن میخامش ن میخام جدا بشم،هیچ حسی بهش ندارم ن دوس داشتن ن نفرت،کلا برام بی تفاوت شده

INTP(منطق دان)

آدم هرزه هرزن هر کارش کنی هرزن اما اگر زندگیتو دوست داری ول نکن چی بگم 

ن ول نمیکنم ،واقعا آبروی خونوادگیم میره،خیلی خودخواهیه طلاق،نمیخام سر بابام پایین باشه

INTP(منطق دان)

خوندم عزیزم،فقط چرا اصلا عشقت با تو ازدواج نکرد چرا با ی دختر دیگه ازدواج کرد؟

 اینو نپرس گلم 

 هر سوال دیگه ای جواب میددم

 زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹)  خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن  آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمککک

نگارـآـف | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز