heyrankhaton 🫰🏻🤍کاش میشد سرنوشت خویش را از سر نوشت کاش میشد اندکی تاریخ را بهتر نوشت کاش میشد پشت پا زد بر تمام زندگی... داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت.... کاش میشد... کاش میشد... کاش میشد... 🦋🍃# ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ# حیرانخاتون# برو به پست
heyrankhaton دفتری قطور دارمپر ز واژه های نابناب چون دُر و گوهراز دلی پر مدعاپیر اما زنده جانبا ورق های سفیدگاه مشکی با خطوطیکج و گاهی تیر و تارگاه گاهی میچکیداز بهار چشم هااشک هایی شور و گرماز طنین مرز هاچون روایت های سردبا کمی آتش ز جانمیچکد باران سردبر دلم، آوازه خوانگفت شُستم برده اماین غم و اندوه راگفتمش نامهرباناین که شستی از دلمخاطرات عشق نیستاین فقد گردی زدلتنگیِ محزونیست پیریاد او بر دل نریختیاد او در استخوانذره ذره بند بندقطره قطره همچو شمعآب شد در جان منروح من معنای مندلنویس# 🦋# 🍃ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ# حیرانخاتون# برو به پست
heyrankhaton 🤍🫰🏻در من کوچه ایست که با تو در آن نگشته ام 🙂سفریستکه با تو هنوز نرفته ام روزها و شب هایستکه با تو به سر نکرده ام و عاشقانه هایست که با تو هنوز نگفته ام 🥺🦋🍃# ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ# حیرانخاتون# برو به پست
heyrankhaton 🫰🏻🤍خندهایم عصبی بود نمیفهمیدندگریه ام نصف شبی بود نمیفهمیدند🥺هر چه میگفتم از احوال خودم انگاری من زبانم عربی بود نمیفهمیدند🙂🦋🍃# ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ# حیرانخاتون# برو به پست
heyrankhaton 🤫🤍فاجعه اونجاست که 🙂یه نفروبه همه دنیا و ادماشترجیح میدی... 🥺بعد همون یه نفر ساده ترین چیز هارو به تو ترجیح میده... 🥴🖤به قول شاعر :وای بر من تو همانی که امیدم بودیپانویس:نظری کن جانم دلمان تنگ و تنم سرد و جهانم تاریک است از نبودن هایت🦋🍃# ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ# حیرانخاتون# برو به پست
heyrankhaton 🤍🙂گفت:خسته به نظر میرسی؟! گفتم : روزگار بیش از آنچه انتظارش را میکشیدم بر من سخت گرفته است. 🦋🍃# ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ# حیرانخاتون# برو به پست
heyrankhaton 🤍🌺هرچه با هر که کنی بر تو همان میگذرد مهربان باش که این عمر گران میگذرد پانویس:مهربان باش جانم لبخند بر من بزن مهری بر دل دیوانه ام روانه کن شاید فردایی نباشد برایم🙂🖤🦋🍃# ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ# حیرانخاتون# برو به پست