2777
2789
عنوان

زبانم عربی بود نمیفهمیدند 🦋☘️

237 بازدید | 14 پست

🫰🏻🤍




خندهایم عصبی بود نمی‌فهمیدند

گریه ام نصف شبی بود نمیفهمیدند🥺


هر چه میگفتم از احوال خودم انگاری 

من زبانم عربی بود نمیفهمیدند🙂




🦋🍃#  

ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ#  

حیران‌خاتون#  

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

ای جان

😍✨دخترکوردم .میل به زندگی دارم🍩عشقم همسرمههههه💛💛 دلم برای سقز تنگ شده😭دیااارم 🍬🍬🍬تاپیکامو دنبال کنید 😁  تاپیک هایی که برای استاد زبانم میذارم رو نگاه کنید  و استفاده کنید .قطعا موفق میشید🍸من مدیونشونم .با این شرایط اقتصادی بد  به من کمک کرد به خودم بیام😊🌹امید هست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگر. خودت گفتی خیلی قشنگ و ب جا بود ✨

نوش نگاهتون 

اما نوشته بنده نیست. مینویسم اما نه در این حد زیبا و شیوا🙂🦋☘️

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

بی بلا🦋

چشم هایت را نگردان 

این من خسته و زار 

سالیانیست که در

 حسرت یک گوشه نگاه 

به کمان کنج اتاقی 

فلک آویخته ام 

تا نگاهی بزنی من به فلک ثبت کنم 

روی تن با تازیانه 

طرح آن نوش و نگاه 


دلنویس#  

تقدیم به شما 

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

چشم هایت را نگردان این من خسته و زار سالیانیست که در حسرت یک گوشه نگاه به کمان کنج اتاقی فلک آویخته ...

عالی بود👍🌹

به این قشنگی پس دیگه نگو....


سعید🦋گیج شدم!!!!!!متلک بود!؟منظورت کیه،با منی!!؟

نوش نگاهتون اما نوشته بنده نیست. مینویسم اما نه در این حد زیبا و شیوا🙂🦋☘️

من کی گفتم شعر نگو!!!!

میگم اینو نگو که اشعارم زیبا و شیوا نیست

منظورم این بود

برعکس از نظر من خیلی قشنگ و پر مفهموم بود👍👍👍👍👍


سعید🦋گیج شدم!!!!!!متلک بود!؟منظورت کیه،با منی!!؟

من کی گفتم شعر نگو!!!!میگم اینو نگو که اشعارم زیبا و شیوا نیستمنظورم این بودبرعکس از نظر من خیلی قشن ...

نمیدونم شاید... 

از نظر خودم تنها یه سری واژه کنار هم ردیف میکنم. 

از این به بعد سعی میکنم از اشعار خودم بزارم 

مرسی از این قوت قلبتون🤍🙂

برام ارزشمند بود 🦋

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

نمیدونم شاید... از نظر خودم تنها یه سری واژه کنار هم ردیف میکنم. از این به بعد سعی میکنم از اشعار خو ...

بقیه شعرا هم همین کلمه ها و واژه هارو با نظم کنار هم میذارن و میشه شعر

تعارف نکردم واقعا قشنگ بود😁👌

موفق باشی👍

سعید🦋گیج شدم!!!!!!متلک بود!؟منظورت کیه،با منی!!؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست سفید

سمیه۵۶۹ | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز