تو زیبا ترین حزن من بودی...عزیزترین زخمم بودی اینکه با افعال گذشته از تو یاد میکنم غم انگیز ترین شکل انقراض است که برگزیده ام و دردناک ترین قسمت این جنگ نابرابر این بود که هیچوقت ندانستی دلم با ماندن بود و نمیدانی چه رنجیست کشاندن تن خسته ای که خواهان ماندن بود..و پس از تو دل من برای ماندن هیچکس تقلا نکرد.