karbarkohne

عضویت : 1403/01/27
زن
21 سال

که چی؟ 

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

404 موضوع
پست
اولین دیت عمرم
1404/10/14 21:46:09 17 پست
17
6
چی باعث حسودی میشه
1404/10/13 17:33:26 2 پست
2
چه خبر خانوما
1404/10/10 13:18:30 16 پست
16
ده روزه پریود نشدم
1404/10/08 21:43:20 5 پست
5