karbarkohne

عضویت : 1403/01/27
زن
21 سال

که چی؟ 

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

404 موضوع
پست
61
کرجی ها بیاین
1404/10/16 19:25:02 2 پست
2
خاک تو سرم هیچی نخوندم
1404/10/16 19:14:19 5 پست
5
هیچکاری نمیکنن اح
1404/10/16 15:35:42 1 پست
1
دعا تحویل گرفت
1404/10/16 13:01:07 0 پست
0
تو با خانوادت فرق داری
1404/10/15 21:37:16 9 پست
9
من میترسم
1404/10/15 18:59:49 11 پست
11
شماهم موهاتون اینطوریه
1404/10/15 11:06:37 12 پست
12