زهراgh

عضویت : 1404/01/14
زن
18 سال
دانشجوی پزشکی سال بعد🎀🩷

اگه جوابت و توی تاپیکی ندادم یعنی لیاقت همینم نداشتی!

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

109 موضوع
پست
امروز هجده سالم شد
1405/04/04 23:59:08 40 پست
40
ریپ شدم تو تلگرام
1405/04/03 21:36:07 8 پست
8
مبین جان عزیزم
1405/04/02 13:27:34 15 پست
15
کنکورییییییای تجربی
1405/04/01 13:38:33 2 پست
2
کنکوریا
1405/03/30 19:04:54 11 پست
11
19
کمردرد پریودی
1405/03/30 10:31:13 0 پست
0
دخترای کنکوری
1405/03/29 20:55:29 11 پست
11