setiya26

عضویت : 1399/06/11
زن
31 سال

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

262 موضوع
پست
چه بلایی سر عشق آوردیم
1405/03/29 11:58:16 20 پست
20
20
نامه ای به خودم
1405/03/11 15:44:34 40 پست
40
یو دایمونیا
1405/02/31 12:05:10 11 پست
11
مدرک نویسندگی
1405/01/28 09:29:32 14 پست
14
واکنش های غیر منطقی
1405/01/22 14:22:27 23 پست
23
پوتوس
1405/01/21 15:09:50 3 پست
3
اژدها
1405/01/20 16:54:12 0 پست
0
مواجه من با درد
1404/12/06 08:10:17 9 پست
9