2789
عنوان

اژدها

89 بازدید | 0 پست

اژدها تو اسطوره ها و داستان ها نماد درهم آمیختگی مار و عقابه

مار به معنی وابستگی به زندگی

و عقاب به معنی جدایی از زندگی خاکی هست

اژدها یعنی در عین حال که عاشق زندگی هستیم بتونیم خیلی راحت جایی رهاش کنیم و به اهداف بلند تری فکر کنیم

کاش بتونم راه اژدها شدن رو پیدا کنم

مگه داریم چیزی قشنگ تر از اسطوره ها که جدا از هر فرهنگ و جغرافیایی راه انسانیت رو نشون میدن

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز