2789
عنوان

تولدم

214 بازدید | 18 پست

هفته بعد جمعه تولدنه ولی هیچ حسی ندارم.فقط مامان و بابام ذوق دارن

میخام برا خودم کادو بخرم تا شاید حالم خوب شه.بنظرتون چ بخرم؟

میشه به نیت ازدواجم یه صلوات بفرستی عسلم؟🥺💛

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


والا خوشبحالت که مامان و بابات ذوق تولدت رو دارن 🥴 ما که کلا هیچکس تابحال ذوق تولدمون رو نداشت 🥴 ...

اره.

ن واسم مهم نیس دلار چنده.

اخه این روزا اصلا حالم خوب نیس گفتم ی کادو بگیرم تا شاید بهتر شه حالم

میشه به نیت ازدواجم یه صلوات بفرستی عسلم؟🥺💛
نمیدونم والا. دوس دارم گوشیمو عوض کنم ولی پولم اونقدر نیس😂💔

عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک ان شاالله بهترینها برات اتفاق بیفته و حال دلت خوب و تنت سلامت باشه❤️

به نظرم یه چرخی تو بازار و مغازه ها بزن بالاخره یه چیزی که دلت رو شاد کنه پیدا میکنی و میخری 

دوستی نداری که باهاش بری کافه یا بازار و کلا خوش بگذرونی؟

و خدایی هست مهربانتر  از حد تصور:)
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک ان شاالله بهترینها برات اتفاق بیفته و حال دلت خوب و تنت سلامت باشه❤️ به ن ...

قربونت برم مرسی بابت دعای قشنگت😍💋♥️

اره درست میگی،ولی متاسفانه دوستی ندارم🥺💔

میشه به نیت ازدواجم یه صلوات بفرستی عسلم؟🥺💛
قربونت برم مرسی بابت دعای قشنگت😍💋♥️ اره درست میگی،ولی متاسفانه دوستی ندارم🥺💔

عزیزی گل🍀❤️

اشکال نداره خودت بهترین دوست خودت هستی،خودت برو بازار یا یه جا که حالت رو خوب میکنه،روز تولدت با خودت مهربون باش،به خودت برس،سعی کن حال دلتو خوب کنی،روز خوب و شاد رو آماده تحویل آدم نمیدن،باید بسازیش

ان شاالله کلی بهت خوش بگذره❤️😘

و خدایی هست مهربانتر  از حد تصور:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نظرشما

kokab22 | 37 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز