2777
2789
عنوان

درد و دل

86 بازدید | 6 پست

حالم بده خیلی 

اوایل تیرماه بود که خونمونو فروختیم هرچی طلا داشتم فروختم به اضافه پس انداز گذاشتیم یه خونه پیش فروش خریدیم که خیرسرمون خونه دو خواب باشه چون بچه دوممو باردار بودم .

بعد از یک ماه متوجه شدیم به دونفر فروختن اون واحدو .

اون موقع شکایت نکردیم و طرف مدعی بود که اشتباه شده و درستش میکنه دوماه اونجوری گذشت و بعدا با مشورت املاکی واحدو به قیمت روز به خود طرف فروختیم یعنی قولنامه کردیم همزمان شکایتم کردیم ولی نه دادگاه رای صادر کرده و نه ابن مردک پول میده حالا ما موندیم و این گرونی روز به روز و حسرت و 


کاش یه وکیل خوب میگرفتی دهنشو سرویس میکردی

من شوهرم وکیله واسه دوست عموش همینجوری پیش اومد یعنی یه کاری با طرف کرد که جیگرمون حال اومد. 

سخت بود ولی شد

وکیل گرفتین؟ چی میگه واسه مورده شما؟ 

کاش یه وکیل خوب میگرفتی دهنشو سرویس میکردی من شوهرم وکیله واسه دوست عموش همینجوری پیش اومد یعنی یه ...

آخه گفتن وکیل زیاد میگیره 

نکردیم این کارو متاسفانه 

هروز وعده میده هقته دیکه پولتون میدم ولی نمیده و ...

شوهرم انقد غصه میخوره شده پوست و استخون حرفم نمیزنه اصلا کلا زندگیمون بهم ریخته

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز