2777
2789
باشه بیاد منو بگید

خیلیییییی مهربونی همسروبچه هات خیلی دوستت دارن و محترمی براشون معتقد هستی ،سختی زیاد کشیدی ذهنت درگیر یه مشکل هست که ازنظرخودت خیلی بزرگه شاید بچه تونه شاید چیزدیگه

🍃🌺 اگه میتونی یه صلوات برام بفرست 🌺🍃   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چقدر قشنگیییی😍

لْی‌لْی هستم🤍 یک فمنیست، معمار، مادر و همسر، مبارز با انسان‌های متعصب، وگن، حامی حیوانات و مادر دوتا هاپو. مهاجر هستم و دور از وطن، اگر سوالی درباره مهاجرت داری خوش‌حال می‌شم که با تجربه و دانسته‌هام کمکت کنم❤️قبل از اینکه مادر باشم، یک زنم.☺️ من با دوست‌پسر خودم ازدواج کردم که با دوست پسر یکی دیگه ازدواج نکنم، حق‌الناسه بلاخره... درباره سرطان پاسخگو سوالتتون با توجه به تجربه شخصی‌م هستم.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند

خیلیییییی مهربونی همسروبچه هات خیلی دوستت دارن و محترمی براشون معتقد هستی ،سختی زیاد کشیدی ذهنت درگی ...

منم کاملا همین حسو دارم بهش

هوا بد است، تو با کدام باد می‌روی؟چ ابر تیره‌ای گرفته سینه تو را ک با هزار سال بارش شبانه روز هم دل تو وا نمی‌شود.
یعنی چی چی هستم 😶؟؟!!! 😂 جننن 

حستو بگو درباره من دیگ خواهر😂😔چ حسی میگیری؟ از راه دور.

جن چیه دیگ 😂

هوا بد است، تو با کدام باد می‌روی؟چ ابر تیره‌ای گرفته سینه تو را ک با هزار سال بارش شبانه روز هم دل تو وا نمی‌شود.
گفتم که حس ششم نیستم 😶 😂

نزار لایکت کنم.

مجبوری بگی😂🪓.

ن ناموسا چ‌ حسی از کامنتام میگیری؟ حالم چطوره؟



هوا بد است، تو با کدام باد می‌روی؟چ ابر تیره‌ای گرفته سینه تو را ک با هزار سال بارش شبانه روز هم دل تو وا نمی‌شود.
ای بابا بیا بزن راحتم کن 😔🖤🤣🤣🤣🤣 بیااا💪 😂

خخخخخ لایک شدییییی

هوا بد است، تو با کدام باد می‌روی؟چ ابر تیره‌ای گرفته سینه تو را ک با هزار سال بارش شبانه روز هم دل تو وا نمی‌شود.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز