سلام دوستان من یه روز بعد موعدم بیبی چک ویور و ویتاساین زدم جفتشم منفی شد حتی هاله هم نداشت سیکلم ۳۰ روزه هست اخرین رابطه مشکوکم ۲۲ اذر بود و موعد پریودم چهارم هست بود به نظر شما الان جوابش درسته؟ البته من به هیچ وجه الان بچه نمیخوام لطفا فقط کسانی که تجربه دارن بگن