2789
عنوان

خیاطی

72 بازدید | 10 پست

دوستان بنظرتون خیاطی خوبه 

راستش من ادمیم که دوست دارم هر حرفه ای یاد بگیرم پیشرفت داشته باشم و اصلا دلم نمیخواد تو خونه بیکار باشم حالا بنظرتون خیاطی خوبه و بخوای کسب درامد داشته باشی ازش؟

بله خوبه

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره خیلی خوبه ولی حرفه ای یاد بگیر که کمتر استرس داشته باشی

ولی خیاطی یه هنریه که نه تنها برای کسب درآمد خوبه بلکه برا یه زن وقتی یه پارچه رو میبره و میدوزه و میپوشه کلی حس خوب میده

هر چی اراده کنه با هر طرحی رنگی میتونه برا خودش بدوزه

خدایا تو را شکر می گویم چرا که هر روز بهترین ها را وارد زندگی من می کنی.🤲

اگه بری به سمت تولیدی اره خوبه ولی اینکه بخوای شخصی دوزی کنی و تو خونه با یه چرخ خیاطی و چند تا الگو بشینی تا یکی بیاد دو متر پارچه بیاره و براش بدوزی ،نه اصلا این مدلی خوب نیست 

     

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز