2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو که سنی نداری 😳

وقتی همه دوستام ازدواج کردن و بچه دارن و فقط من موندم شما هم بودی به همین نتیجه میرسیدی

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
25

😂😂😂😂یه ماه پیش عروسی دختر همسایه مون رعتیم عروس۴۰ سالش بود داماد ۳۸....چقدر با شکوه و مجلل...چقدر عاشق و خوشحال بودن هر دوشون...خانواده دختره هم یه خانواده متوسط و پدرشم کاشی کارع..ولی خودش وکیله

فقط زمانت رو بزار رو پیشرفت خودت...به موقع اش، بهترین کیس سر راهت قرار میگیرع

عه سنی نداری که . از خودت بگو کجایی

تهرانم 

شاغلم 

و شرایط ازدواجم دارم 

ولی متاسفانه تا این سن اصلا هیچ جا دیده نشدم و هیچ خواستگاری نداشتم

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
25

من ۳۲ منم ته دلم میگفتم احتمالا ازدواج نمیکنم تا الانم مجردم اصلا انرژی دادنو قبول ندارم خیلی به نظرم اگه خدا میخواست برام میشد 

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡
😂😂😂😂یه ماه پیش عروسی دختر همسایه مون رعتیم عروس۴۰ سالش بود داماد ۳۸....چقدر با شکوه و مجلل...چقد ...

من دیگ ۴۰ سالگی ازدواج نمیکنم 

زمان؟؟؟

دیگ ۴۰ سالگی آدم کی میخاد بچه دار شه 

من ازدواج ۲۱_۲۲ دوست داشتم ک نشد 

الانم هیچکس نمیاد

پس باید بپذیرم ک شرایط اینه و ممکنه هیچوقت نشه 

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
25

من ۲۶ سالمه اصلا خاستگار ندارم ، اخرین خاستگارم ۴ سال پیش بود اونم کارگر ساختمون بود 😐😐😐 وضعیت مالیش وحشتناک بد بود ،هیچی نداشت

دیگه واسم خاستگار نیومد الانم که وضعیت طلا و قیمت خونه فاجعه ست پسرا پشم ندارن اسم زن گرفتن رو بیارن 

     

تهرانم  شاغلم  و شرایط ازدواجم دارم  ولی متاسفانه تا این سن اصلا هیچ جا دیده نشدم ...

تحصیلاتت چیه . خونوادت چطورین . آخه دنبال ی جاری برا خودم هستم🤭😃

اےدردلم نشستہ💖ازتــــــوکجا گُریــزم؟¿.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز