2789
عنوان

سوسک

137 بازدید | 17 پست

اشپزخونم پراز سوسکای ریز شده توروخدا اگه چیزی بلدین برا نابود کردنشون بهم بگین سرعت تخم ریزیشون هم زیاده اینقدر پررو شدن دیگه میان تو سالن

دوا سوسک واسپری هم زدم فایده نداره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یا خدااااا از سوسک خیلی میترسمممم

در کتاب چهار فصل زندگی،صفحه ها پشت سرِ هم میروند، هریک از این صفحه ها، یک لحظه اند، لحظه ها با شادی و غم میروند…گریه، دل را آبیاری می کند، خنده یعنی این که دل ها زنده است …زندگی، ترکیب شادی با غم است، دوست می دارم من این پیوند را گرچه میگویند: شادی بهتر است، دوست دارم گریه با لبخند را                                      قیصر امین پور♡

ببین خمیر سوسک ماکستانی هست خیلی خوبه اسمشو نمی دونم ولی یکی ازدوستام استفاده کرده بود

یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه :                                   اشتباه یه پزشک زیر خاک دفن میشه،،،،،                                    اشتباه یه مهندس روی خاک سقوط میکنه،،،،،،،                           اما اشتباه یه معلم روی خاک راه می رودوجهانی را به نابودی میکشد،،،،،،،،                                                                         بَرایِ حألِ دِلَمْ کَمْی غَزَلْ لٌطفاََ»ᥬ🥰᭄ 🌷🌷🌺🌹خدایا توکی رو داری که اینقدرآرومی❤❤🥺
خمیر سوسک امحا ازعطاریا بگیر‌ اگه نداشتن ازداروخانه بگیر به همه جای آشپزخونت بزن  بعد چندروز ...

با دوا سوسک فرقی داره؟ همه جای اشپزخوته دیدمشون

ولی تو کابینت هارو که نمیتونم بزنم وساسلمو چیدم زیرشون میزنم فایده نداره

اره تخماشون خیلی ریزو مشکیِ به ریزی دونه های خاکشیر

تخماشو جمع کن ببر ی جای دور بریز بعد محیطو تمیز کن سم کامان بریز .اون تخم ها مهمه ک جمع کنی بندازی ی جا دور از خونه

تخماشو جمع کن ببر ی جای دور بریز بعد محیطو تمیز کن سم کامان بریز .اون تخم ها مهمه ک جمع کنی بندازی ی ...

جارو میکنم هرسری و میریزم

لعنت بهشون اینقدرهم سریع تخمریزی میکنن

با دوا سوسک فرقی داره؟ همه جای اشپزخوته دیدمشون ولی تو کابینت هارو که نمیتونم بزنم وساسلمو چیدم زیر ...

آره با دوا سوسک فرق داره حالت خمیرماننده بزن دور آشپزخونت.داخل کابینتا فک کنم ۲بسته بگیر برا کل آشپزخونه

اصلا کامن نگیرکامن برا این جور سوسکا اصلا اثر نمیکنه 

❤️ لایک نکن لایک نکن گلم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز