2789
عنوان

شام

268 بازدید | 34 پست

شوهرم خونه نبود منم رفتم خونه پدر شوهرم با هم شام خوردیم بعد اومدم خونه الان پیام داده دارم میام گشنمه چی درس کنم بنظرتون


بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم🦄🌌..  یعنی میشه منم ی روزی تاپیک بارداری بزنم😔 بگم خدایا شکرت منم مامان شدم ،بگم ویار دارم حالم بده،بگم امروز تکون خوردناشو حس کردم،بگم شبا اذیتم خوابم نمیبره،بگم منتظر به دنیا اومدنشم...بگم شبا تا صبح گریه میکنه خواب ندارم...اگه امضام رو خوندی برای حاجتم ی صلوات میفرستی😉 

املت

مرا به خـآنه برگـردانید                                                         ما به دنبال خوشی نیستیم ، تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم !!        هَـر کجا مـرز کشیدند، بیا پُـل بزنیم ✨🤍👥                                                                                خواستم آسمان باشم ، مُـنجی شهر نیمه جان باشم ؛ آشیـان پرندگان باشم ، با همین دست خالی و سردم :))              لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید❤️.                               

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سیب زمینی نگینی کن سرخ بشه روش تخم مرغ بشکون و ادویه بزن پنیر پیتزا هم داری بزن نداری هم اشکالی نداره خیلی خوشمزه میشه با گوجه خیارشور 

 میشه واسه خونه دار شدنمون و رونق گرفتن شغل شوهرم صلوات بفرستید 🙏*اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*🙏 *و قل رب انزلنی منزلا مبارکا و انت خیرالمنزلین* 🙏یا الله 🙏♥️  خدایا دست همسرمو بگیر که جز تو کسی رو نداره🥺
املت

خودمم بهش فک کردم ولی خیلی بد غذاس نمیدونم میخوره یا نه

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم🦄🌌..  یعنی میشه منم ی روزی تاپیک بارداری بزنم😔 بگم خدایا شکرت منم مامان شدم ،بگم ویار دارم حالم بده،بگم امروز تکون خوردناشو حس کردم،بگم شبا اذیتم خوابم نمیبره،بگم منتظر به دنیا اومدنشم...بگم شبا تا صبح گریه میکنه خواب ندارم...اگه امضام رو خوندی برای حاجتم ی صلوات میفرستی😉 
سیب‌زمینی تخم مرغ 😁

دوس نداره

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم🦄🌌..  یعنی میشه منم ی روزی تاپیک بارداری بزنم😔 بگم خدایا شکرت منم مامان شدم ،بگم ویار دارم حالم بده،بگم امروز تکون خوردناشو حس کردم،بگم شبا اذیتم خوابم نمیبره،بگم منتظر به دنیا اومدنشم...بگم شبا تا صبح گریه میکنه خواب ندارم...اگه امضام رو خوندی برای حاجتم ی صلوات میفرستی😉 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز