mobina827 مدیر استارتر عضویت: 1400/10/22 تعداد پست: 563 عنوان لاغری 101 بازدید | 7 پست سلام خانما خوبید کسی تا حالا با طناب زنی لاغر کرده؟وند کیلو؟ 1401/09/18 | 19:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دنیا09 عضویت: 1401/08/02 تعداد پست: 1247 شنیدم باعث افتادگی رحم میشه قفس نشین همه را راه راه میبیند :) [کلماتی ک درگفتگو به کار میبرید ارتباط تنگاتنگی با سطح شعور،وفرهنگ خانواده یتان دارد]
آبیخانوم عضویت: 1401/08/12 تعداد پست: 768 طناب برای خانوما زیاد زدنش خوب نیست ،باعث افتادگی سینه هم میشه
فاطمه۹۸۷۶۵ عضویت: 1400/03/27 تعداد پست: 8572 من با کم خوری و طناب زنی حدود ۱۰کیلو کم کردم شب است و هرکسی، به تعلقی گرفتار
saaahar2338 عضویت: 1401/09/03 تعداد پست: 6719 کم میخورم عیب نداره با کالری شماری جلو بری بدون ورزشم هفته ای نیم تا یه کیلو کم میکنی
mobina827 مدیر استارتر عضویت: 1400/10/22 تعداد پست: 563 با کالری شماری جلو بری بدون ورزشم هفته ای نیم تا یه کیلو کم میکنی انگیزشو ندارم