2777
2789
عنوان

Friends

215 بازدید | 8 پست

کیا عاشق این سریالن؟ کدوم شخصیت رو دوست دارید چرا؟ 

خودم چندلر شخصیت شوخ با اینحال غمگینی داره شوخیاش خیلی دارکن 

و همینطور مانیکا چون شخصیتش عین شوهرمه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای عاشقشم هروقت حالم‌گرفته میشه میرم چندتا قسمتشو میبینم من اول از فیبی خیلی خوشم میاد بعدش راس 

فیبی رو چون یه حالته بیخیالی و سرخوشی داره 

راس هم خیلی شخصیتش واسم جالبه 

از بقیه هم خوشم میاد جز ریچل چون ریچل خیلی مغرور و خودشیفته بودو  راس رو هم خیلی اذیت میکرد

جویی خیلی خوبه مهربونه گیجه جذابه

اللهم انّی اسئلک باسمک العظیم الاعظم                          شوهری رو که من بخوام با بی‌حجابی بقیه نگران ازدست‌داشتنش باشم باید بذاری دم در ببرنش. گویا این عزیزان طعم عشق و علاقه رو هیچ‌وقت نچشیدن.بابا چرا اینقدر بی‌اعتماد‌به نفسین شما!؟ کسی که بخواد بره، میره :/"مجردم" «یا موافق با نظر من هستی یا دشمن خونی من که باید کشته بشی»نگاه برخی دوستان هنگام بحث کردن.تاپیک حس ششم دوس دارم به روم نیارین 🤭دکتر داروساز هستم. زیاد آنلاین نمیشم ولی اگه سعادت حضور داشتم سوالی داشتین درحد توانم درخدمتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز