2777
2789
عنوان

یک حامی

124 بازدید | 6 پست

این روزا تنهایی رو بیشتر از همیشه حس میکنم،درسته اعتماد کردن به آدما سخت شده ولی گاهی لازمه که یکی باشه که بیرون از خونه منتظرت باشه که خوشحال بشه از خوشحالیِ تو:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب حق دارین...لازمه آدم یه همدم داشته باشه ..

آلان تومتاهلا همچین قضیه ای بیشتر موج میزنه تا مجردا

🚨آقا هستم...سامان مهرزادی🚨                          سلام آرشام عزیزم از آسمونا چه خبر!                     مهمانی خدا تمام نشد برگردی!😢😢
خب حق دارین...لازمه آدم یه همدم داشته باشه .. آلان تومتاهلا همچین قضیه ای بیشتر موج میزنه تا مجردا

همیشه قضیه در مورد مجرد یا متاهل بودن یا عاشق ‌و معشوق بودن، نیست گاهی فقط یه نفر که بتونی باهاش رک و رو راست حرف بزنی کافیه که تنهایی رو حس نکنی

همیشه قضیه در مورد مجرد یا متاهل بودن یا عاشق ‌و معشوق بودن، نیست گاهی فقط یه نفر که بتونی باهاش رک ...

بله با حرفتون کاملا موافقم..بعضی وقتا لازمه آدم یه چیزو یه تو دلشه به یکی بگه که تو زندگیش نیست...ب نظر من اشکالی نداره حتی برای متاهلا فقط از اون حریم شخصیت فرا تر نره

🚨آقا هستم...سامان مهرزادی🚨                          سلام آرشام عزیزم از آسمونا چه خبر!                     مهمانی خدا تمام نشد برگردی!😢😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز