2777
2789

وای بگردم چه بچه قندیه خدا نگهش داره

حالا گیریم که غصه هم خوردی..گیریییم که گریه هم کردی..گیریم افسرده و داغونم شدی..مشکلت حل شد؟زندگیت روال شد؟          ..اگه امضامو باز کردی بخونی،این یه نشونه‌ست برای تو دوستِ من   بهت قول میدم بالاخره جایِ سختیای زندگیت،شادی و دلِ خوش بهت رو میکنه   یادت نره ما خدارو داریم 🥰 خدا هیچوقت دیر نمیکنه 🤍 رفیق اگه با امضام حالت یکمم بهتر شد برام یه صلوات بفرس یا دعا کن آرامش بهم رو کنه    اگه خواستی بگو تا منم دعا کنم دمتم گرم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک کنم کافیه 

سخت نگیر باهاش تمرین کن 

پسر من ۳سال تازه دست و پا شکسته جمله گفت 

میشه برا تشکیل قلب نینیم یه صلوات بفرستین (االهم صل علی محمد و ال محمد)****۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۷هفته قلب بچم تشکیل شده بود خدایا هزار مرتبه شکرت میشه برای سلامت به دنیا اومدن نینیم دعا کنین ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ غربالگری اولمو رفتم همه چی خوب بود خدایا دل همه منتظرارو شاد کن 
جدی ؟الان کامل حرف میزنه؟

بعداز ۳سالگی یهو شروع کرد مثل بلبل ۸رف زدن

والا کله ی ما رو میخوره اینقدر حرف میزنه😂

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز