2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من شنیدم بتا بالا باشه دختر پایین باشه پسره

من دوتا پسر دارم بتا یکی ۲۰۰ خورده ای بود بتا یکی ۱۰۰ خورده ای

در مدرسه کربلا کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخش است بخشی بر صحرا و بخشی بر سر نیزه اما اینکه عمو چند بخش است را فقط بابا می‌داند   《صَلی الله عَلیک یا ابا عبدالله 》

شما بتات چند بود؟

در مدرسه کربلا کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخش است بخشی بر صحرا و بخشی بر سر نیزه اما اینکه عمو چند بخش است را فقط بابا می‌داند   《صَلی الله عَلیک یا ابا عبدالله 》
من شنیدم بتا بالا باشه دختر پایین باشه پسره من دوتا پسر دارم بتا یکی ۲۰۰ خورده ای بود بتا یکی ۱۰۰ خ ...

اره بتای منم سر دخترم بالا بود 

۵ هفته ۴۰۰۰ بود 

 وقتی باهاتون بحثم میشه   جوابتو میدم و از تایپک میرم  ریپلای هم باز نمیکنم    پس خودتو ب کشتن نده 
بتا با چی مشخص میشه آزمایش یا سونو ؟ 

آزمایش

در مدرسه کربلا کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخش است بخشی بر صحرا و بخشی بر سر نیزه اما اینکه عمو چند بخش است را فقط بابا می‌داند   《صَلی الله عَلیک یا ابا عبدالله 》
نه بابا پسر من ۱۵۰۰بود

با چند روز تاخیر؟؟

در مدرسه کربلا کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخش است بخشی بر صحرا و بخشی بر سر نیزه اما اینکه عمو چند بخش است را فقط بابا می‌داند   《صَلی الله عَلیک یا ابا عبدالله 》
تجربه ی خودمو میگم فقط سر دخترام حالت تهوع و هورمونام خیلی بهم میریخت دوست داشتم همش گریه کنم ادرار ...

منم الان باردارم همش دوست دارم گریه کنم 😭

در مدرسه کربلا کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخش است بخشی بر صحرا و بخشی بر سر نیزه اما اینکه عمو چند بخش است را فقط بابا می‌داند   《صَلی الله عَلیک یا ابا عبدالله 》
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792