2789
عنوان

همسرم......

845 بازدید | 54 پست

قشنگا من ی لباس دارم پاییزه س دامن چهار خونه پشمی دامنمم تا مچ پامه بوت میپوشم بعدش بولیزمم کاموایی با شال قرمز اینا

من اینارو میپوشم شر میفته😂🤕میگه چرا میپوشی خوشگل نیستن خوشم نمیاد

منم گفتم اینو نگو بگو خوشگل میشی نگات میکنن بدم میاد گفت حالا هر کوفتی باشه نمیخوام خلاصه دیشب مخشو زدم تورخدا بزار امروز بپوشم برم بیرون با هزار بدبختی گذاشت😂😂😂همسرایه شمام اینجورین؟

±و زندگی بعد از هر فنجان چای شکوفه می‌دهد . .☕😌🌿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همسر من اصلا نمیزاره از این چیزا بخرم،چنان رگ گردنش باد میکنه بیا تماشا

👇❤دو تا بچه بودن توی شکم مادر.اولی میگه تو به زندگی بعد زایمان اعتقاد داری؟ دومی: آره حتما. یه جایی هست که میتونیم راه بریم شاید با دهن چیزی بخوریم. اولی: امکان نداره. ما با جفت تعذیه می شیم. طنابشم انقد کوتاهه که به بیرون نمی رسه. اصلا اگه دنیای دیگه هم هست چرا کسی تاحالا از اونجا نیومده بهمون نشونه بده. دومی: شاید مادرمونم ببینیم. ولی مگه تو به مامان اعتقاد داری؟ اگه هست پس چرا نمی بینیمش؟ دومی: به نظرم مامان همه جا هست. دور تا دورمونه. اولی: من مامانو نمی بینم پس وجود نداره. دومی: اگه ساکت ساکت باشی صداشو می شنوی و اگه خوب دقت کنی حضورشو حس می کنی.مثل دنياي امروز ما و خدايي كه همين نزديكيست😍.

ی مانتو گرفتیم سلیقه خودش بود ی بار پوشیدم دیگه نذاشت بپوشم ی روز انقدر حرص خوردم مانتوهه رو انداختم رفت 

چند ماه گذشته ولی هنوز غصشو میخورم اخه خیلی دوسش داشتم


فقط 10 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
که تو دنیای منی سبز بمانی همه عمر🌹❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز