2777
2789
عنوان

دایی شهیدم

401 بازدید | 29 پست

بچه ها دایی من ۲۳ سالش بوده که خیلی سال قبل اینکه من به دنیا بیام تو جنگ شهید شد و من اصلا ندیدمش ولی عمیقا بهش احساس نزدیکی میکنم و خیلی دوسش دارم و هروقت تو سختیم ازش کمک میخوام و خیلیم نتیجه گرفتم مثلا ۷،۸سال پیش شب کنکورم ازش خواستم استرس نداشته باشمو راحت بخوابم و همونم شد و همه چی عالی شد…بابام مریض بود از داییم خواستم یهو بابام خوب شد..و خیلی چیزای دیگه…خیلی دوسش دارم اسمش که میاد گریم میگیره از دیروز که عکساشو دیدم با دوساش یه سره دارم گریه میکنم چیزی که جالبه اینه که بقیه دخترخاله ها پسرخاله ها و دخترداییام اصلا حسی بهش ندارن ، بنظرتون من چرا انقددد دوسش دارم ؟ حرفشم تو خونمون زیاد نیس شاید سالی یکی دوبار…من اهل نماز و روزه و حجاب هم نبودم و نیسم ولی اونجوریم نیسم مسخره کنم ، به دعا اینا اعتقاد دارم(تاپیکمو ظهر ترکوندید لطفا بحث نکنید باهم این تاپیک معنویه و من دوس داشتم تاپیکی از داییم اینجا باشه باز نترکونیدش🤦🏻‍♀️)

فامیلیش رو میگی مام متوسل بشیم بهشون؟

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسمش کیه؟ شایداونم تو رو دوس داره و روحش ب تو نزدیکه

من پولدارترین وبالاترین دخترطایفمونم💪صبح میشه این شب بازمیشه این درصبرداشته باش♥شایدفک کنی مغرورم ولی ن ازاونام دوساعت ازآشنایمون نگذشته تمام بیست سال زندگیموبرات تعریف کردم😁

منم عمه و عموم تو جنگ تو آبادان شهید شدن ،،،همه ی شهیدان عزیزن خدا روحشون قرین رحمت الهی قرار بده

چند ساله عبادات استیجاری انجام میدم مادر سه فرزند هستم نائب چله زیارت عاشورا به روش آیت الله حق شناس یا هر عبادتی  پذیرفته میشه خرج بچه هام از این راه تأمین میشه،،، شماره همراهم ۰۹۹۰۸۷۰۶۰۳۴ خانم مقدم در خدمتم

شهدا پاک و مظلومن ، از بندگان عزیز خدان ، وقتی دل میدی عاشقشون میشی دوستشون داری ، انگار روحت سبک میشه

ارتباط خونی هم که باهاش داری کشش بیشتر میشه

روحش شاد ، قدر این حس ها رو بدون و نگهش دار

عجب 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز