2777
2789
عنوان

دردو دل

72 بازدید | 2 پست

سلام بچها

خیلی حالم بده

شوهرم خیلی بی درک و منطقه

همش از غذاهام ایراد میگیره و دلمو میشکنه،همه از دستپختم تعریف میکنن،چندباری به همسایه که دوست مدرسه ای پسرمه غذا دادم،اینقدر از غذام تعریف کرده که دستور پختشو گرفته،دوره داریم با دوستام هر دفعه نوبت من بوده غذا درست کردم با به به و چه چه خوردن و بهم میگن دستپخت تواز هممون بهتره😉

حتی فامیلای شوهرم از تهران مهمونمون بودن مرغ پختم سر سفره شوهرش به زنش گفت چقد خوشمزه اس ازشون یاد بگیرچطوری پختم و......


(وچندباری شده از دستپختم جلوی شوهرم تعریف شده)


سر مسئله های بیخود دعوا درست میکنه،منم خیلی از دعوا بیزارم و همیشه کوتاه میام،اصلا متوجه نمیشه که جلوی دوتا پسرام نباید بامن دعوا بکنه.


خیلی اذیت های دیگه داره که نمیخوام یادآوری کنم😔



اصلا بلدنیست دلمو بدست بیاره

کسی هست که شرایط منو داشته باش،باید چه رفتاری بکنم 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز