شما از چه فیل.تر شکنی استفاده میکنین؟ من اول ارگو استفاده میکردم بعد نیاورد از ادگارد استفاده میکنم ولی الان اونم نمیاره😑😥فیل.تر شکن خوب سراغ دارید که واتساپو بیاره؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
پدرم یک کارگر ساده بود که با دست های زخمی و پینه بسته به رحمت خدا رفت. ختم صلوات انجام میدم.لطفا اگه کسی خواست پیام بده. هر هزارتا صلوات پانزده هزار تومن. از اونجایی که بعضی از دوستان کم لطفاً با عرض شرمندگی اول پول میگیرم بعد. برای آقایون هم نه ختم. صلوات نه قرآن... انجام نمیدم.انجام دادم پول ندادن هیچ .حذف کاربری هم زدن