2789
عنوان

سوال

136 بازدید | 29 پست

چقدر زندگی بد و بی معنی شده. دوست پسرم سه ماهه ازدواج کرده. کسی که خیلی سال باهاش بودم. قرار ازدواج نداشتیم. ولی یهویی این کارو کرد. دو هفته نبود و گوشیش خاموش بود. یهوه برگشت زنگ زد و گفت ازدواج کردم. شوک شدم. و الان هم نمی تونم شاد باشم. سه ماهه مثل افسرده هام. رو فرم نیستم زیاد.   شما بودین چه کار می کردین‌؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

می‌دونم حرفم شاید کلیشه ای باشه .من بودم خطم رو عوض میکردم اینقدر رو خودم کار میکردم موفق تر از قبل میشدم .مهمتر از همه حتما حتما با یه مشاور هم صحبت میکردم . 

بعضیاتون برای زندگی تو این تاریخ خیلی مهربون و ساده و با احساس و محترمین این بازه زمانی ادمای پوست کلفت و کله خر میخواد تا دووم بیارن

می‌دونم حرفم شاید کلیشه ای باشه .من بودم خطم رو عوض میکردم اینقدر رو خودم کار میکردم موفق تر از قبل ...

خطمو چرا عوض کنم. بعدم مشاور چی کار می تونه بکنه. خدا تومن پول می گیره حرفه‌ای تکراری کلیشه ای می زنه

اره ازدواج کرد  منم خیلی ریلکس بودم با اینکه از درون فروپاشی عجیبی داشتم

قرار ازدواج نداشتین؟ تا چند وقت ناراحت بودی؟ چقد طول کشید خوب شدی؟ بعدش دیگه زنگ نزد بهت؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792