سمت راست زیر شکم محل آپاندیس هستش. من یه هفته پیش دقیقا تو این روز درد سمت راست زیر شکمم شروع شد و میگرفت و ول میکرد و تموم شد و روز بعدش یه استفراغ داشتم. رفتم سونو و آزمایش و حتی پیش جراح هم رفتم چون دقیقا جای آپاندیس بود ولی جراح معاینه کرد گفت چیزی نیست چون دیگه نه درد زیر شکم داشتم و نه استفراغ و نه بی اشتهایی.