2777
2789
عنوان

بدزخمی

48 بازدید | 4 پست

چه جوریه بیشتر آدمایی که میشناسم هرجاشون زخم میشه زود خوب و میشه و هیچ اثری از آثارش نمیمونه 

اونوقت من هرجام زخم شه حتی سطحی جاش برجسته و سفت میشه و میمونه؟ چرا آخه؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منم حتی زخم یک سال پیشمم هنوز جاش هست اصلا جای هیچ زخمی از بدنم خوب نمیشه   الانم نگران جای زخم سزارینم 😢

اگر شراب خوری جرعه‌ای فشان بر خاک... از آن گناه که نفعی رسد به غیر چه باک 💖برای خیلیا میتونم بمیرم ولی تنها کسی که میتونم به خاطرش زنده بمونم تویی دخترم 💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من جای زخمم زود پاک میشه خوش زخمم ولی در عوض به شددددددت در برابر آفتاب حساسم.سبزه هم هستماااااا ولی فقط کافیه یه روز یا دو روز از خونه برم بیرون هر جایی که از بدنم معلوم باشه تیره تیره میشه.واقعا معضله برام دیوونه شدم دیگه.کلا نباید از خونه برم بیرون

عزیزم امیدوارم جاش زیاد نمونه خیلی درد بدیه میدونم😥😥😥😥

من تقریبا 6 ماه پیش یه ذره گوشه انگشتم زخم شد خیلی سطحی یکم پوستش قرمز شد   هنوزم کسی میبینه میگه این چیشده  از بس مشخصه  خودم یادم رفته چرا اینجور شده  بابام هم اینجوریه  کاریش نمیشه کرد   خدا کنه سزارین به خیر بگذره

اگر شراب خوری جرعه‌ای فشان بر خاک... از آن گناه که نفعی رسد به غیر چه باک 💖برای خیلیا میتونم بمیرم ولی تنها کسی که میتونم به خاطرش زنده بمونم تویی دخترم 💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز