سلام
میدونین من سر یه دوراهی گیر کردم
الان سر کارم
اصلا از کارم خوشم نمیاد و هر دفعه میام به خاطر کارای بعضی بچه ها حالت تهوع میگیرم
توی مهد کودک کار میکنم
الان چند بار بچه ها خودشونو خیس کردن
همین امروز کلی توی راهرو یه بچه ای خرابکاری کرد
ولی هیچ شست وشویی انجام نشد
واقعا نمیکشم دیگه ولی خب بعضی از همکارام هستن اصلا مهم نیست براشون
سر این موضوع و موضوعای دیگه راجع به نظافت مهد و ... واقعا دلم میخواد دیگه استعفا بدم چون از نظر روحی خیلی حالمو بد کرده چون همه چیو میبینم
ولی همه ش خودمو مقایسه میکنم ببین بقیه هم مثل منن ولی مهم نیست براشون
به نظر شما چه کاری درسته؟