2777
2789
عنوان

چیکار کنم؟ : (

302 بازدید | 19 پست

سلام

میدونین من سر یه دوراهی گیر کردم

الان سر کارم

اصلا از کارم خوشم نمیاد و هر دفعه میام به خاطر کارای بعضی بچه ها حالت تهوع میگیرم

توی مهد کودک کار میکنم

الان چند بار بچه ها خودشونو خیس کردن

همین امروز کلی توی راهرو یه بچه ای خرابکاری کرد

ولی هیچ شست وشویی انجام نشد

واقعا نمیکشم دیگه ولی خب بعضی از همکارام هستن اصلا مهم نیست براشون

سر این موضوع و موضوعای دیگه راجع به نظافت مهد و ... واقعا دلم میخواد دیگه استعفا بدم چون از نظر روحی خیلی حالمو بد کرده چون همه چیو میبینم

ولی همه ش خودمو مقایسه میکنم ببین بقیه هم مثل منن ولی مهم نیست براشون

به نظر شما چه کاری درسته؟


مهم آرامش خودته. من بودم از اونجا میرفتم

نه شعرهای سهراب، نه عاشقانه های شاملو، هیچ کدام مرهم بی قراری هایم نشد. کسی جز اخوان حال مرا درک نکرد.آنجاکه گفت: «کیستم جز تکه ای تنهایی»

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهد رو عوض کن

چه مهدی هست ک اینقد بچه خودشو خیس میکنه و رسیدگی نمیشه؟ یکی باید مسئول اینکار باشه

والا من دخترمو مهد میبرم اونقد مثل گل هستن همه. یکی ام‌هست مخصوص دستشویی بردن و اینا

اگر کلا با روحیات ات سازگار نیست ازون‌کار برو بیرون. ولی مشکل ات نظافت هست ایراد از مرکزتون هست


اینم بگم از نظر حقوق و اینا پول خاصی برام نداره و فقط به خاطر تجربه کاریش موندم

و اینکه قراره بعدا کارهای بزرگتری انجام بدن همین مجموعه

ولی من هم یه مقدار با خودشون مشکل دارم هم با سبکشون

اما خب آینده خوبی داره

نمیدونم آرامش خودمو انتخاب کنم یا اینکه به آینده ای که شاید برام پیش بیاد...

مهد رو عوض کن چه مهدی هست ک اینقد بچه خودشو خیس میکنه و رسیدگی نمیشه؟ یکی باید مسئول اینکار باشه و ...


اینجا خدمه ش مشکل پیش اومده براشون یه مدت طولانیه که نیست

بعد بچه های بزرگ انقدر مشغول بازی میشن همه چی یادشون میره


خب همه ادما مثل هم نیستن  شما هم به تمیزی اطرافتون اهمیت میدین، پس مشکل از شما نیست

خیلی به شنیدن همچین جمله ای احتیاج داشتم....

همه ش بهم القا شده مشکل از منه...   

اینجا خدمه ش مشکل پیش اومده براشون یه مدت طولانیه که نیست بعد بچه های بزرگ انقدر مشغول بازی میشن هم ...

خب بپرس ازشون. خاصیت بچه همینه

هر یک ساعت یه بار از همه شون‌بپرس جیش دارید یا نه!

تو خونه هم بچه رو ول کنی همین‌میشه


خیلی به شنیدن همچین جمله ای احتیاج داشتم.... همه ش بهم القا شده مشکل از منه...    

نه عزیزم مشکل از شما نیست 

خیلیا بیخیالن ولی بعضیا براشون مهمه اطرافشون تمیز باشه 

نه‌تو‌آنی‌که‌همانی‌ ؛نه‌من‌آنم‌که‌تو‌دانی !  
خیلی به شنیدن همچین جمله ای احتیاج داشتم.... همه ش بهم القا شده مشکل از منه...    

نه چرا مشکل از شما باشه

روحیات هرکس یه جوره

من یه بار دخترم کلاس اول بود عکاس اومده بود رفتم کمک مقنعه و لباس بچه ها رو مرتب کنم. چندشم میشد دست‌میزدم ب بعضی بچه ها بس ک‌چرکولک بودن. ولی یکی دیگه اومده بود بچه ها رو میبوسید حتی!

مشکلی نداری شما. ولی میگم مربی مهد فرق داره با اونی ک‌مسئول تمیزی هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز