2789

ليزر. ماسك هاي خونگي

كاش احساسات زن ها رو انقدر ساده نميگرفتيم. احساسات يك زن تمام دارايي اوست. وقتي احساسات يك زن رو ناديده ميگيري شايد يك بار يا دو بار يا حتي سه بار دلش بشكنه و غصه بخوره و بعد ببخشه اما بار چهارم ديگه نميبخشه،نه ميبخشه و نه ديگه اون ادم سابق ميشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پوست خوب .ارایش ب روز.سلامت مو و دندون مهمه .اگه اندام خوبی نداری سعی کن رژیم بگیری.من خودم اول دبیرستان ی کم سبزه بودم ولی حس میکنم قرصای ویتامین ایی ث خوردم کلی تو زیباییم تاثیر گذاشت

کاربری مشترکه ۳ نفره .انقد نگید تاپیکات باهم نمیخونه.اگه ناراحتی التماست نکردم
پوست خوب .ارایش ب روز.سلامت مو و دندون مهمه .اگه اندام خوبی نداری سعی کن رژیم بگیری.من خودم اول دبیر ...

پوستم خیلی خرابه هرکاری میکنم خوب نمیشه 

میشه بگی برای موهات چیکار میکنی یا برای پوستت؟ 

قرص های چی ؟ 

پوستم خیلی خرابه هرکاری میکنم خوب نمیشه  میشه بگی برای موهات چیکار میکنی یا برای پوستت؟  ...

خرابه ینی چشه؟جوش داری؟موهامم اول کپسول هیرویت میخورم .اوزون تراپی کردم موهام خشکیش رف. صورتتم ک میگی تپله نیاز ب چربی نداره بفکرش نباش .اگع چشات کوچیکه مژه بکار 

کاربری مشترکه ۳ نفره .انقد نگید تاپیکات باهم نمیخونه.اگه ناراحتی التماست نکردم
خرابه ینی چشه؟جوش داری؟موهامم اول کپسول هیرویت میخورم .اوزون تراپی کردم موهام خشکیش رف. صورتتم ک میگ ...

جای جوش دارم .. کپسول هیرویت تاثیر داره ینی؟ در کل حس میکنم از وقتی ازدواج کردم یجوری قیافم عوض شده و بد شده 

جای جوش دارم .. کپسول هیرویت تاثیر داره ینی؟ در کل حس میکنم از وقتی ازدواج کردم یجوری قیافم عوض شده ...

برامن ک تاثیر داره.برا جای جوشات باید بری دکتر .لکه هاش مونده یا گوداله؟

کاربری مشترکه ۳ نفره .انقد نگید تاپیکات باهم نمیخونه.اگه ناراحتی التماست نکردم
لیزر موهای زائد ؟ کجا ها ؟ به سفید شدن هم تاثیر داره ؟ 

اره واقعا تاثير دار 

كاش احساسات زن ها رو انقدر ساده نميگرفتيم. احساسات يك زن تمام دارايي اوست. وقتي احساسات يك زن رو ناديده ميگيري شايد يك بار يا دو بار يا حتي سه بار دلش بشكنه و غصه بخوره و بعد ببخشه اما بار چهارم ديگه نميبخشه،نه ميبخشه و نه ديگه اون ادم سابق ميشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز