2777
2789
عنوان

مقصر منم؟

151 بازدید | 8 پست

20 سالمه و یه بچه کوچیک دارم اوضاع مالی ما خوب نیس و من میخوام که با پول یارانه برم کلاس آرایشگری اما شوهرم میگه که میخوام با این پول کار کنم ماه بعد تو برش دار برو کلاس بعد شوهرم تا الان هر چی که کار میکنه یه پس انداز کوچک هم نکردیم 

بعد من هم آروزهایی دارمکه میخوام بهشون برسم هم این که کمک خرج بشم الان شوهرم باهام قهره 

و کارت و داده به من اما من نمیدونم چیکار کنم چون اگه این پول رو بگیره ماه بعد هم میدونم که به یه طریقی باید ازم بگیره 

و شوهرم میگه بچه فعلا کوچیکه نمیتونه دوریتو تحمل کنه بزار بعدا برو بچم 9 ماهشه 

میدونم کار اشتباهیه که بچمو بزارم خونه برم کلاس 

اما نمیدونم چیکار کنم 

کی از بچت نگه داری میکنه؟ اگ واقعا شوهرت احتیاج داره بده ب اون و تو کمی بعدتر برو بزار بچت یکسالش بشه

your "𝐸𝑦𝑒𝑠" 𝑎𝑟𝑒 the  𝑚𝑜𝑠𝑡 "𝐵𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙" 𝑝𝘩𝑜𝑡𝑜 I like..💓ehda.ir سایت ثبتنام اهدای عضو ❤️خدایا شکرت بابت همه چیز...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گذشته از این هزینه اموزش ارایشگری خیلی خیلی زیاده،تو با یارانه نمیتونی این کارو کنی

یکی از اشناها دوره رنگ رفته ۱۸ میلیون!

اگه میخوای درحدی یاد بگیری ک کار کنی و درامد داشته باشی خیلی باید خرج کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز