۵۵۵۱۲۳۴۵۶ مدیر استارتر عضویت: 1398/11/14 تعداد پست: 265 عنوان باشگاه 168 بازدید | 6 پست سلام من میخوام باشگاه ثبت نام کنمچندساله باردارنمیشم بنظرتون چ ورزشی خوبه برم؟خودم دوس دارم برم بدنسازی،کسی بوده ک با ورزش باردارشده؟؟ میشه برا باردارشدنم یه صلوات بفرستین😍 1401/05/19 | 18:43 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sagoliiiii عضویت: 1401/01/12 تعداد پست: 984 بدنسازی یا ایروبیک خوبه تو دلی مامانی میشه هرچه زودتر بیای🥺🥺😍❤
محبوب_مهربان عضویت: 1401/05/19 تعداد پست: 312 مگه چاقی که حامله نمیشی؟ولی کلا ورزش کردن جز برنامه های زندگی هر انسانی باید باشه،همون بدنسازی یا کلاس رقص خیلی خوبه
۵۵۵۱۲۳۴۵۶ مدیر استارتر عضویت: 1398/11/14 تعداد پست: 265 مگه چاقی که حامله نمیشی؟ ولی کلا ورزش کردن جز برنامه های زندگی هر انسانی باید باشه،همون بدنسازی یا ... ن چاق نیستمممنون میشه برا باردارشدنم یه صلوات بفرستین😍
دختر_بنگتن عضویت: 1405/01/04 تعداد پست: 36 اره یکی رو میشناسم رفت پیش بک مربی بعد دوماه حامله شد دکتر بهش گفته بود ضعیفه حالا حالا حامله نمیشه اما دوماه بعد حامله شد😍