2777
2789
عنوان

هعی :)💔

463 بازدید | 58 پست

وقتی که سرگرمیت بودم ، زندگیم شدی دلبر 🖤🫂








نمیدونم چرا امشب فاز دپ برداشتم چرت و پرت مینویسم 😂💔

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اشکال نداره راحت باش😂😂

کاش بدونی برای داشتنت دلی رو به دریا زدم که از اب میترسید 🥺💔




اینم یکی دیگه 😂




میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡

وقتی تیکه کلام‌هاش می شه تیکه کلام‌هات، نوع خندیدنتون شبیه به هم می شه، نوع حرف زدنتون، نوع رفتارتون، علایق و سلیقه هاتون یکی می شه؛ در واقع دارین وارد یه لول جدیدی فراتر از صمیمیت می شید، شما دارید باهم یکی می شید و حقیقتاً این یکی از زیباترین چیزاییه که می تونه برای هر دونفر اتفاق بیوفته.




بیا یکی هم من بگم 🤣🤣🖤

داداش خوبی 

ادب نشانهِ ترس نیست 🌵🤍
عاولییی😂😂💔

کاس بدونی دوس داشتنم با کارت سرد نمیشه !)🖤




😂😂😂 امشب دیگه خودم و نمیشناسم 

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡
کاش بدونی برای داشتنت دلی رو به دریا زدم که از اب میترسید 🥺💔 اینم یکی دیگه 😂

نگو دیگه گریم گرفت  دستمال کووو😭😭😭🤧😐😂

مثل سگ در معبد دروغ تو عبادت خواهم کرد.گناهانم را میگویم و میتوانی چاقوی خود را تیز کنی.                  آن مرگ بی مرگ را به من تقدیم کن:)
بههههههه🤣

به مشتی خودم 

چطور مطوری 😍

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡
وقتی تیکه کلام‌هاش می شه تیکه کلام‌هات، نوع خندیدنتون شبیه به هم می شه، نوع حرف زدنتون، نوع رفتارتون ...

دمت گرم رفیق 🥺😂

امشب زیاد نرمال نیم ط چ

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡
نگو دیگه گریم گرفت  دستمال کووو😭😭😭🤧😐😂

 

وقتی یک نفر خوردت میکنه تیکه هاشو جمع میکنی کنار هم میذاریشون و یک ادم دیگه ازت درست میشه !!!

امشب خدایی نرمال نیسم یک دردیم هس 😂

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡

روزی میرسه که بری؟

😐👩‍🦽

اینو اینجا مینویسم که ببینمش و بهش گوش کنم اما میدونم که گوش نمیکنم:)به هیچکس به هیچکس تکیه نکن تو همیشه تنهایی هیچکس از تو نیست و هر چقدر به تو نزدیک باشه بازم تنهایی
چاکرم  هیچی ن خوبم ن بدم ن شادم ن غمگینم فقط یکی نرینه تو اعصابم مرا بس است

ها پس تو خنثی ترین حالت ممکنی 🥲🖤

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡
روزی میرسه که بری؟ 😐👩‍🦽

که دیگه نبینمت ؟ 

که دیگه فراموشت کنم ؟ 

عاره حاجی من منتظر همیچین روزیم 🖤

میدونی چرا ورزش میکنم ؟                                                     چون داشتن یه بدن خوب یه نماد توی زندگی...                         نه میتونی بدزدیش ، نه میتونی قرضش بگیری و نه حتی میتونی بخریش ....                                                                           و این نشون دهنده تهعد، اراده و تلاشه مستمره ....♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پارتنر

سقوط۱۲۹۰ | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز